Iraqi Dinar Dinar Iraq Iraq Currency Buy Dinar
1 2 3 4


News

Iraqi Dinar Buzz Updates

INFO RINGKAS PELABURAN DINAR IRAQ
2011-03-28 10:20:32
"Tuah Ayam Nampak Di Kaki, Tuah Orang Nampak Bila RV"
Melalui risikan beberapa orang teman, insyaALLAH Dinar Iraq akan diapungkan tak lama lagi (jangkaan hujung bulan ni). Nilai apungan dilaporkan akan mencecah hingga ke paras 1 Dinar bersamaan USD 3.40. Banyak tu!! bermakna 1 Dinar bersamaan dengan RM 10.00 lebih. Jika kita ada 100,000 Dinar Iraq dengan kos RM 600, kita boleh dapat RM 1 Juta (100,000 Dinar Iraq x rm 10). Haha..goyang kakilah kita lepas ini.

Ada orang kata pelaburan Dinar Iraq ini satu jenis perniagaan penipuan (scam business). Senang je saya nak patahkan hujah orang yang dengki ini..kita tanya kat orang ni, ada ke CIA, FBI, PBB, Bank Dunia, Bank Negara Malaysia..PDRM kata ia satu penipuan??? Takde kan. Takkanlah CIA yang serba canggih tu tak keluarkan amaran tentang pelaburan Dinar Iraq. Mestilah akan keluarkan amaran kalau ia scam sebab ia libatkan rakyat Amerika sendiri. Macam PDRM keluarkan amaran larang rakyat Malaysia sertai Skim Pak Man Telo..kenapa Dinar Iraq tak dikategorikan sebagai satu bisnes penipuan?? Jawapannya mudah sahaja..pelaburan Dinar Iraq ni samalah macam kita melabur dalam pasaran emas, timah, saham dan matawang lain. Ianya adalah pelaburan yang sah di sisi syara' dan undang-undang.

Dulu orang dok kejar labur dalam matawang Dinar Kuwait dan afghanistan...sekarang?? kaya raya mereka ini. Hanya kita je yang masih duduk di bawah tempurung

Ramai tak tahu tentang sejarah turun naik Dinar Kuwait dan Dinar Afghanistan ini. Ringkasannya boleh dilihat di bawah ini (sesuai untuk pelabur baru yang ingin melabur dalam bisnes ini)

DINAR KUWAIT

Kuwait sebelum perang dengan Iraq pada tahun 1990 : 1 Dinar Kuwait = US$ 3,34. 
Pada saat perang : 1 Dinar Kuwait = US$ 0,106 tahun 
setelah perang 1 Dinar Kuwait = US$ 3,45. 
2011- 1 Dinar Kuwait bersamaan : US$ 3,61

DINAR AFGHANISTAN

Afghanistan sebelum perang : 1 Afg = US$ 0.03 
Pada saat perang 1 Afg = US$ 0,0001 
Setelah perang 1 Afg = US$ 0,02.

Masih tak percaya lagi ke tentang Dinar Iraq ini?? Cukuplah testimoni yang ada pada Dinar Kuwait dan Dinar Afghanistan. Ada pelanggan pernah berkata pada saya akan satu peribahasa. Peribahasa dia berbunyi begini."Tuah ayam nampak di kaki, tuah orang nampak bila rv.".

Ya memang betul..takkan kita nak jadi hang jebat pula, mestilah jadi hang tuah..atau orang yang bertuah. Bertuah kerana pandai merebut peluang keemasan yang terhidang di depan mara kita lepas ini.